След като направите поръчка, ще получите информация за проследяване чрез електронна поща или съобщение във вашия профил. Тази информация ще ви позволи да проследите текущото състояние на вашата поръчка и да следите доставката й.
Нашата политика за връщане и гаранция обикновено предоставя информация относно периода, в който можете да върнете или замените продукт, как да постъпите в случай на дефект или повреда и какви са изискванията за връщане на стоките. Моля, прегледайте нашата политика за връщане и гаранция на нашия уебсайт за конкретни подробности.
Предлагаме различни методи за плащане, като кредитни/дебитни карти, банков превод, платежни платформи като PayPal и други електронни платежни системи. При оформянето на поръчката ще имате възможност да изберете предпочитания от вас начин на плащане.
Нашата политика за доставка обикновено включва информация за наличността на доставката, сроковете за обработка на поръчката, методите и разходите за доставка. Можете да намерите подробна информация относно нашата политика за доставка на нашия уебсайт или да се свържете с нас за допълнителна помощ.
За да създадете профил в нашия онлайн магазин, трябва да кликнете върху бутона "Регистрация" или "Създай профил" и да попълните необходимата информация, като електронна поща, парола и лични данни. След успешната регистрация ще имате достъп до своя профил и ще можете да правите поръчки.